neděle 26. února 2017

Pokus začít znovu

Ani jsem se nenadál a jsou to téměř 2 roky od posledního článku na blogu. Prostě nebyl čas, nebyla nálada, ale stále jsem vzpomínal na moje největší blogové úspěchy na úplně jiném blogu a v úplně jiné době. Takže jak teď? Mám světu co říct, mám mu co dát? Já myslím, že ano a doufám, že se mi na podruhé podaří překonat nový start a vytvořit a vytvářet kvalitní obsah. Nechci zde dávat pouze komentáře k aktuálním událostem a vyjadřovat svůj názor, ale také bych rád, abych předal široké veřejnosti své zkušenosti, především z technické oblasti. Věřím, že by tyto informace čtenáři ocenili.
A jak to tedy se mnou je? Stále neumím psát 10 prsty... No to je tedy ostuda co? :-D Tak bych rád, aby mi k tomu psaní dopomohlo. Mezi tím, co o mě na internetu nebylo vidu, slechu jsem dostudoval a začal pracovat jako vývojář v oboru elektroniky. Stalo se mi spoustu dalších životních událostí, ale to se stane za 2 roky každému. Všiml jsem si, jak jsem se zhoršil v psaném projevu, což mě velmi mrzí a doufám, že aktivní psaní mě vrátí zpět do hry.
Jak to tak bývá... nejhorší je začít a poté práci dotáhnout do úplného konce. Mě trvalo začít, sepsáním toho krátkého příspěvku, velice dlouho. Plánoval jsem, odhodlával se, ale stále jsem za to nesedl. Teď jsem to tedy udělal a doufám, že mi to vydrží. Především ale doufám, že zaujmu nějaké čtenáře i klasickou formou psaného blogu. Na Youtube jsou dnes asi šance větší, jenže natočit video je svým způsobem jednodušší, než psát. Neříkám, že bych rád nedoplnil blog videem, ale chci se primárně věnovat té psané formě.
Autor

Žádné komentáře:

Okomentovat