úterý 7. dubna 2015

Hydra (Německo - Regensburg)

Rok založení: 2013

Místo: Regensburg (Německo)

Žánr: Melodic metal, Gothic metal, Symphonic metal

WEB: http://www.hydraofficial.com/

Sítě: Hydra Youtube Hydra Facebook


Je sobota 7.3.2015 večer a na poslední chvíli se rozhodnu jet s kamarádem do Rockového klubu ježek v Jihlavě na koncert skupiny ToneHunter. Věděli jsme, že po nich hraje ještě jedna kapela, ale neznal jsem ani její jméno. Dostalo se ke mě pouze, že přijela z Německa.
Když dohráli ToneHunter, byli jsme správně naladěni a s jejich kytaristou (našim známým) jsme postávali u baru. V tu dobu jsem zahlédl přípravy kapely Hydra. Při pohledu na zpěvačku v zelených šatech jsem odhadl žánr a velmi jsem zpozorněl.
Okamžitě jsem zasypal kytaristu ToneHunter otázkami na kapelu Hydra, která přijela na jejich pozvání. A nemohl jsem se dočkat, až do toho začnou řezat.
Když ten čas nastal, tak jsem nevěřil vlastním uším. Tato poměrně nová kapela, která se dere na výsluní mě naprosto šokovala kvalitou jejich hudby.
Výborná zpěvačka Lisa Rieger v čele kapely a velmi zajímavá hudba, spolu s rodinnou atmosférou v klubu (asi 30 - 40 lidí) nám všem připravila skvělí zážitek. Originální popis stylu, který kapela hraje zní: Metal with symphonic and melodic Influences. Kapela by se dala žánrově srovnávat s Epikou, Within Temptation, Xandria a podobnými.
Po koncertu jsem si poslechl i první studiové album s názvem Malachite Skies, ze kterého na koncertě pocházely všechny skladby a musím říct, že album je super, ale živák mi zněl v tomto případě po zvukové stránce mnohem lépe, hlavně, co se týče zpěvu.
Kapela slíbila, že se do Česka určitě někdy vrátí a já v to doufám také, nejlépe znovu do Jihlavy :-)
Rozhodně všem příznivcům tohoto žánru doporučuji si kapelu poslechnout.
Kapela koncertuje hlavně v Německu, 2 vystoupení proběhly v Británii a jedno u nás v České republice.

Z historie kapely

Kapelu založili Chris Diefenbach a Lisa Rieger v říjnu 2013 v německém Regensburgu. Poté několik měsíců vznikalo 10 skladeb k vydání debutového alba s názvem Malachite Skies.
Oba zakládající členové měli na německé hudební scéně několikaletou zkušenost. Chris jako kytarista v kapele Burden, na jejich turné v roce 2011 a Lisa ze symphonic metalové formace Terrateya i dalších kapel.
Název kapely Hydra, pochází ze stejnojmenné bájné stvůry, která má tak, jako kapela mnoho tváří, teda spíše hlav.
Od léta 2014 podniká kapela také mnoho koncertů.
Deska Malachite Skies 
Debutové album vyšla na začátku roku 2015. Témata na nem jsou různorodá. Od historického obsahu, jako je život Kleopatry k psychologickým tématům, jako je Milgramův experiment, a nechybí ani témata říše fantazie.

Ukázka z alba Malachite Skies



Diskografie


AKTUÁLNÍ SLOŽENÍ KAPELY

Zpěv: Lisa Rieger
Kytara: Chris Diefenbach
Klávesy: Sarah Hafeneder
Basa: Dimitri Manevski
Bicí: Jens Viertel


Hodnocení kapely

90%






Žádné komentáře:

Okomentovat